maandag 17 oktober 2011

surfen met de tablet

Ook al is de tablet natuurlijk gericht op de mensen die werken in het beeld verwerking probeer ik er toch echt alles mee te doen.

Zo ook surfen op het web. Ik moet zeggen dat het wennen is maar na een korte aanpassings periode waar ik vrijwel automatisch de muis probeer te grijpen, die muis ligt nu stof te vangen naast mijn beeldscherm een goede 50 cm van mij vandaan, lukt het behoorlijk goed om te surfen op het net. tekst invoeren met de tablet zal wel niet mijn ding gaan worden want ik schrijf slordig en daar heeft de herkenning moeite mee.

Ik kwam toch een klein puntje tegen waarbij ik dacht dat kan beter. Aan de rand van het werkgebied ligt een geultje van pak hem beet 1 milimeter. SDat is niet veel maar bij het scrollen op de website met de pen speel ik het klaar om daar in te belanden en dat levert een kleine irritatie.

Tja ik kan inderdaad ook de touchring gebruiken maar om een of andere reden doe ik dat nog niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten