dinsdag 15 november 2011

Japan. Nog niet af

Goed ik zou natuurlijk het fotoboek Japan af hebben in een maand. Daar is niets van terecht gekomen. Door ziekte van mijn zoontje en een veel te drukke agenda om echt te gaan zitten. (een nieuwe woning doet zoiets met je tijd)

Dat is spijtig want het boek van kelby en LR zijn duidelijk wle tools die ik wil gebruiken om dit te doen. Nu komt er wel bij dat miujn monitor niet kleur echt is. Dus een kalibratie is noodzaak. Tja dat gaat ook weer wat kosten. Ik wil dus geen plaatjes hebben die na afdrukken niet blijken te kloppen met wat ik zag.

Helaas missie mislukt. Maar toch nog even een bewerkingsplaatje van een samurai standbeeld.

























ik ben overtuigd van de kracht en de fantastische werking van de intuos op een minpuntje na. Maar dat is niets wat een software update niet kan verhelpen.


en als uitsmijter voor deze blog een demoon van een geiser in Beppu de bloodpool demon.

dank jullie voor jullie aandacht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten