maandag 14 november 2011

Final call

de Test periode zit erop. Ik heb zoveel met de intuos gedaan als ik kon. Nu is het wel zo dat je met een zoontje van 6 maanden niet veel tijd hebt om echt wat te proberen.

Maar wat een goed werkend apparaat....Ook onder linux. Dat verbaasde me. Ik heb een dual boot machine en de intuos kun je dus daar ook gebruiken. De oled's en customisable knoppen werken niet maar je kunt er mee werken. Mocht ik hem "winnen" dan ga ik zeker eens kijken of er linux drivers zijn. Dan kan ik ook onder linux bewerken met GIMP.

goed nog een tweetal foto's die vanuit lr bewerkt zijn


voor















na

Goed nu was de belichting van de foto al niet goed en mijn bewerking is ook niet helemaal goed, want ik zie in de huid een kleur verschil....op een andere monitor dat dan wel. Dus die van mij moet aan een kalibratie. Maar goed, dat levert op dat ik met de intuos en het boek LR3 van scott Kelby al wel hier en daar wat heb geleerd. En daar ging het om kennis maken en leren. En nu, nu wil ik hem niet meer kwijt.

LR en de intuos zijn een sterk team! nu weer terug naar mijn oude muis want die heb ik dus niet meer gebruikt sinds ik de intuos heb. Misschien dat een blokje kaas helpt om hem te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten