dinsdag 15 november 2011

toch een min punt

Ik heb het al wat vaker gehad maar nu is het toch wel erg. Bij het browsen is opeens mijn pointer verdwenen. Het gaat dan met name om de bewerking scrollen.

Door een klein richeltje tussen het actieve blad en de behuizing komt de pen daar wel eens vast te zitten niet erg want de wacom zou moeten reageren op positie van de pen. Nu blijkt dat als dit gebeurt de pointer verdwijnt, je ziet hem niet op het scherm omdat hij net buietn de rand valt. Maar als ik vervolgens de pen terug naar het midden breng is de pointer nog steeds nergens te bekenen.

De oplossing, of eigenlijk work around is om een aantal keer te tappen met de pen. Dat is tot nog toe het enige oirritante wat ik heb kunnen vinden aan de intuos. Ik zal er eens met de sint over hebben om er een aan te schaffen mocht ik niet bij de "lucky 3" hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten